Sonbahar - Kış Oje Tercihlerim

03:44 Unknown 4 Comments

Merhabalar,

Bir süredir blog açmayı düşünüyor, fakat bir türlü 'o an' gelmiyordu. Biraz da bilgi birikimimi yeterli bulmadığımdandı bu belki. Ama artık kendimi hazır hissediyorum. İlk olarak da içinde bulunduğumuz sonbahar ayları ve önümüzdeki kış ayları için oje konusunda yaptığım tercihlerden bahsetmeyi uygun gördüm.

Bu blogda tabii ki nail art yöntemleri, bakım önerileri, çeşitli ürünlerin değerlendirme ve yorumları da olacak. Deneyebildiğim her rengi paylaşmaya ve filtresiz fotoğraflar kullanmaya çalışacağım. Olabildiğince bulunabilir ve yüksek fiyatlı olmayan ürünler kullanmaya gayret edeceğim. Merak ettiklerinizi lütfen sorun, sorularınızı bildiğim noktaya kadar cevaplamayı çok isterim. Yakında youtube videoları da çekmeyi planlıyorum. Hatalarım acemiliğimdendir. Bu yolda beni yalnız bırakmazsanız çok sevinirim.

Gelelim ilk yazımın konusuna;

İlk rengimiz, çok hevesle aldığım Golden Rose 64. Oxblood tonlarına sahip bu renk, özellikle kışın çok severek kullanılacak bir kırmızı tonu. Gerçekten hafif koyulaşmış bir kan rengine benziyor. Koyu bir vişne çürüğü rengi. Kapatıcılığını tek katta yeterli bulmadım. Rengini veriyor fakat netliği iyi olmuyor. Ne olursa olsun ojede iki kat sürmeyi tercih ederim ben. Bu sayede kusurları da daha iyi kapattığımı düşünüyorum. Fırçası klasik Golden Rose fırçası. Kalın olmayan ama sürümü iyi, iz bırakmayan bir fırça. Ojenin kıvamı çok güzel, sürümü kolay. Kışın favorileri arasına aday :)

Golden Rose 64


Tek kat sürüm-iç mekan yapay ışık

      
Çift kat sürüm-iç mekan yapay ışık


Tek kat sürüm-dış mekan gün ışığı  


Çift kat sürüm-dış mekan gün ışığı

İkinci rengimiz, benim daha çok dal çizmek üzere aldığım, ama bu kış kesinlikle moda olacağını düşündüğüm renklerden. Golden Rose - Color Expert 75. Tam bir çikolata rengi bu. Tek katta rengini veriyor fakat alacalı kaldığını düşünüyorum. Benim tırnak yapımla ilgili de olabilir bu durum.
Geniş fırçalı bir seri Color Expert serisi. Bu da sürümünü kolaylaştırıyor. Fırçası iz bırakmıyor. Ojenin kuruması yeterince hızlı. 

Golden Rose - Color Expert 75


Tek kat sürüm-iç mekan yapay ışık

     
Çift kat sürüm-iç mekan yapay ışık


Tek kat sürüm-dış mekan gün ışığı


Çift kat sürüm-dış mekan gün ışığı

Sırada, çok severek aldığım bir Flormar ojesi var. 398 numaralı Blue&Black. Adından da anlaşılacağı gibi mavi siyah bir oje. Yine tek katı beni tatmin etmeyen bir oje, sanırım koyu renklerde ısrarla iki kat sürüyorum :) Kışın soğuk günlerine çok yakışacağını düşündüğüm bir renk. Hafif sedefli simli bir yapısı var. Adeta yıldızlı bir gece. Fırçası klasik Flormar fırçası. İz bırakmıyor ve rahat sürülüyor.

 Flormar 398


Tek kat sürüm-iç mekan yapay ışık

 

Çift kat sürüm-iç mekan yapay ışık


Tek kat sürüm-dış mekan gün ışığı


    Çift kat sürüm-dış mekan gün ışığı

Yine sim içerikli gri-siyah bir ojeden bahsedeceğim. NYC - In a Minute 272 numara Bowery Black. İnce ve kibar simler içeren bu ojenin kıvamı bana biraz fazla akışkan geldi. Bu durum kontrolü biraz zorlaştırsa da çok rahatsız edici değil. Yine iki katta güzel bir sonuca ulaşılıyor. İnce uçlu, sürümü kolay, iz bırakmayan bir fırçaya sahip. Fırçası biraz Flormar klasik serideki fırçalara benziyor ama biraz daha kalını. Hızlı kuruyan bir oje. Watsons'larda bulabilirsiniz.

NYC - In a Minute 272


Tek kat sürüm-iç mekan yapay ışık 


Çift kat sürüm-iç mekan yapay ışık


Tek kat sürüm-dış mekan gün ışığı


Çift kat sürüm-dış mekan gün ışığı

Rimmel'in Salon Pro ojelerinin gerçekten hastasıyım. Hem sürümü kolay (çünkü fırça genişliği harika), hem kapatıcılığı iyi, çok güzel renkleri var ve hızlı kuruyor. Açıkçası bir ojeden beklentimi karşılayan her şeye Rimmel Salon Pro serisi sahip, Aslında fiyat/kalite performansı çok normal ama henüz iş sahibi olmayan biri olarak genellikle 5,49TL olan Watsons fiyatları yerine 2 tane oje alırım diyerek diğer markaları, genellikle de Golden Rose'u tercih edebiliyorum. Fakat Watsons kampanyalarını takip ederseniz yarıya düştüğü anları ya da 1+1 kampanyalarını yakalamanız mümkün.
Rimmel Salon Pro'dan iki oje seçtim. İlki içinde gri barındıran bir mavi. Puslu bir mavi diyebilirim. 431 numara Stormy Skies. Yani diyor ki Fırtına is coming :))
Tek katta kapatıcılığı oldukça iyi, ilk kez bunu söyledim farkındaysanız :)) Bu yüzden de ikinci katı sürmeyeceğim.

Rimmel - Salon Pro 431


Tek kat sürüm-iç mekan yapay ışık


Tek kat sürüm-dış mekan gün ışığı 

Yine bir Rimmel-Salon Pro ojesinde sıra. Sonbahar ve kışa çok yakışacak soluk pembe bir gül rengi. 306 Velvet Rose. Önceki Rimmel için söylediğim her şey bu renk için de geçerli. Aşırı tatlı bir renk bence. 

Rimmel - Salon Pro 306


Tek kat sürüm-iç mekan yapay ışık


Tek kat sürüm-dış mekan gün ışığı 


Rimmel - Salon Pro 306 kullandığım bir nail art

Soft bir renkle devam ediyorum. Flormar'ın Full Color serisini çok sevdim. Umarım yeni renklerin de katıldığı kalıcı bir seri olur. Bir kere fırçası çok güzel, kapatıcılığı tek katta yeterli ancak iki katla daha verimli. Hızlı kuruyor. Fiyat/kalite performansı oldukça iyi. 1,95TL, yani oldukça ulaşılabilir bir fiyat. Bu seriden seçtiğim renk FC07 Pebbles on the Beach. Aslında kumsaldaki çakıl taşları anlamına geliyor ama bence sonbahar aylarındaki halleri :) Ben sonbahara çok yakıştırdım bu rengi.

Flormar - Full Color FC07


Tek kat sürüm-iç mekan yapay ışık 


Çift kat sürüm-iç mekan yapay ışık


Tek kat sürüm-dış mekan gün ışığı


Çift kat sürüm-dış mekan gün ışığı


Full Color FC07 kullandığım bir nail art

Petrol mavisinin biraz daha koyu ve hafif yeşile kaçan bir tonu var sırada. İçinde aşırı minik ve şahane simler var. Sonbahar ve kışa şahane gider dediğim bir renk. Pastel 11 numara. Pastel ojelerinin klasik serisinin fırçalarını sevemiyorum. Çok güzel renk tonları var Pastel'in ama fırça işinde çok kötüler. Bir kere kapağı çevirdiğiniz zaman fırçalı kısım şişenin üzerinde kapak ise elinizde kalıyor. Ayrıca fırçanın kılları da pek hoşuma gitmiyor. Yine de renk gerçekten almaya değer. Tek katta kapatıcılığı iyi ancak dediğim gibi fırçayı kullanmak bazen zor olabiliyor.

Pastel 11


Tek kat sürüm-iç mekan yapay ışık   


Tek kat sürüm-dış mekan gün ışığı    


Pastel 11 kullandığım bir nail art

Son olarak mat bir renkten bahsedeceğim. Pek mat oje almayı tercih etmiyorum, mat ihtiyacım olunca Golden Rose matlaştırıcı kullanıyorum. Ancak bazı tonlar mat haliyle daha çok hoşuma gidiyor ve onları da istersem parlak top coat ile kullanıyorum. Golden Rose Matte serisinden 09 numara zaten mor hastası olan benim bayıldığım bir ton. Mor gibi mor yani :)) İçinde mini mini çok tatlış simleri var. Aslında tek katı yeterince kapatıcı ama sanıyorum benim tırnak yapımdan ötürü diplere doğru yetersiz oldu tek kat. Zaten 2. katta verdiği renk daha tatmin edici bence. Fırçası gayet iyi, renk tonu harika. Yazımın sonuna çok yakıştı bence :)

Golden Rose - Matte 09


Tek kat sürüm-iç mekan yapay ışık


Çift kat sürüm-iç mekan yapay ışık


Tek kat sürüm-dış mekan gün ışığı


Çift kat sürüm-dış mekan gün ışığı

Umarım ilk yazımı beğenmişsinizdir. Defalarca oje sürüp çıkardığım için tırnağımdaki yıpranma fotoğraflara yansımış olabilir, affola.

Yazılarımdan haberdar olmak için lütfen blogumu takip etmeyi unutmayın. Ayrıca instagramdan takip etmek isterseniz 'morsemsiyelikiz' olarak bulabilirsiniz.

Kocaman öpücükler...

4 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın, hayırlı olsun ilk yazın :) ayrıca o griyi ve mat moru denemek için en uygun yere ışınlanıcam :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebişkom teşekkür ederim heyecanımı paylaştığın için, bana gelirsen deneriz :))

      Sil
  2. Elinize sağlık ben bir şey sormak istiyorum. Neden dip kısımlara sürmüyorsunuz bir sebebi var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      öncelikle beğenmenize sevindim, teşekkür ederim :)

      Tırnaklar diplerinden beslenir ve hava alırlar. Dibine bitişik boyamak buna engel olarak tırnağı zayıflatır. Bu da soyulma ve kırılmalara sebep olur. Ayrıca tırnağı günlük olarak az az beslemek gerekir (yağ ve krem gibi ürünlerle). Bu beslenmeyi sağlamak için de az da olsa dipte bir boşluk gerekir. Macro çekim olduğu için olduğundan daha büyük gibi görünüyor o mesafe. Ama instagramdan diğer fotoğraflarıma bakarsanız aslında o kadar belirgin bir boşluk olmadığını göreceksiniz. Sevgiler :)

      Sil