Zayıflama Süreci - Small 38 Çayı

06:00 Unknown 17 Comments

Herkese Merhaba,

Bir süredir zayıflamama destek olacak bir gıda takviyesi arayışındaydım. Malum, piyasada olan gıda takviyelerinin bir çoğunun kullanımı korkunç şekilde sonlanıyor, bu nedenle güvenilir bir ürün bulmak oldukça zor. Bunları göz önüne alınca, en mantıklı gıda takviyesinin yine bitki çayı olacağına kanaat getirdim ve karşıma bir ürün çıktı. Bu ürün, size özel hazırlanan bir bitki çayı aslına bakarsanız ve adı Small 38 Zayıflama Çayı.

Small 38 Zayıflama Çayı, 170 Gramlık cam kavanozda geliyor.

Nasıl size özel?
Yani siz diyorsunuz 'bende şu kronik rahatsızlıklar var, buna göre hazırlayın', onlar da hazırlayıp gönderiyorlar. İçindekiler aslında sabit bitkiler, oranları size göre değişiyor. Örneğin ben troid haşimato hastasıyım, düzenli ilaç kullanıyorum, ama Small 38 Zayıflama Çayı'nı kullanmamda hiç bir mahsur yok.

Peki kimlerin kullanması için uygun değil?
Small 38 Zayıflama Çayı'nı; kalp rahatsızlığı, ritim bozukluğu, yüksek tansiyon ve gebelerde kullanımını önlem olarak tavsiye etmiyorlar.

Small 38 Zayıflama Çayı'nı neden bu kişiler kullanamaz?
Çayın içeriğinde bulunan bitkiler ve vadettikleri şöyle;
İştahı kapatır,
Bol su tükettirir,
Metabolizmayı hızlandırır,
Kabızlık problemini yok etmeye yardımcı olur,
Vücuda enerji sağlar,
Yağ yakımını hızlandırır,
Ödem atımını sağlar,
Karaciğeri temizler,
Kadınların özel günlerini rahat geçirmesini sağlar,
İdrar yolları iltihabını alır,
5 HAFTADA 5 ila 7 KİLO verilmesini sağlar...
Bu vaadlerden ötürü, yukarıda belittiğim rahatsızlıklara sahip kişilerin ya da gebelerin kullanması tavsiye edilmiyor.

Small 38 Zayıflama Çayı'nın bu vaadlerini gerçekleştirecek bitkiler ne olabilir peki?
Mate
Safran
Kitre
Biberiye
Hibuskus
Funda
Sinameki
Ginseng
Lohusa Şerbeti
Sandroz Sakızı
Keten Tohumu

Diyeceksiniz ki 'Eeee, bunları içeren bir çok çay var, Small 38 Zayıflama Çayı'nı bunlardan ayıran ne?'
Small 38 Zayıflama Çayı, diğer çaylara göre kullanımı daha pratik bir ürün. Günde 1 kez kahvaltıdan yarım saat önce içmeniz yeterli. Ayrıca sabah demlemeye uğraşmanıza gerek yok, akşamdan demlediğiniz çayı sabah soğuk olarak tüketmenizde herhangi bir sakınca yok. Demlemek de çok kolay, süzmekle filan uğraşmıyorsunuz, zaten toz halinde ve içerken o tortusu ile içmeniz gerekiyor. Sadece bir su bardağı sıcak suya 1 tatlı kaşığı Small 38 Zayıflama Çayı koyuyorsunuz, 5 dakika demliyorsunuz, Sabah içecekseniz de olduğu gibi bırakıyorsunuz :) Şunu da söylemeliyim ki, Small 38 Zayıflama Çayı, kokusu azıcık kınaya benzese de, içimi zor ya da kötü tada sahip bir çay değil.

Bunların yanı sıra, Small 38 Zayıflama Çayı, sizi sıvı tüketmeye yönlendirdiği için, vaatleri makul. Üstelik, kısa sürede astronomik kilolar verdirme vaadi yok. Mantıklı bir sürede, sağlıklı bir kilo miktarı vermeyi vadediyor. Tabii bu çayı kullanırken öyle yan gelip yatmaca yok :) Eğer sabah kahvaltılarınızı ve öğünlerinizi kaçırmaz, akşam 7'den sonra yemek yemeye son verir ve sporla destek olursanız, Small 38 Zayıflama Çayı da vaatlerini gerçekleştirirse, daha sistemli bir kilo kaybı sağlayabilirsiniz.

1. GÜN (27.02.2016)
Bugün benim Small 38 Zayıflama Çayı ile ilk günüm. İlk çayımı 9.45'te içtim ve yarım saat sonrasında kahvaltıya oturduğumda normalde yeme ihtiyacı hissettiğimin yarısını yedim. Öğle yemeğinde de yine pek birşey yiyemedim.
28.02.2016 -1,2 kg
29.02.2016 -0,2 kg
01.03.2016 +0,2 kg
02.03.2016 -1,6 kg
03.03.2016 -0,5 kg (adet)
04.03.2016  0 kg (adet)
İLK HAFTANIN SONUNDA 3,3 KG VERDİM. Tabii o süreçte yaşadığım bazı kişisel durumlar nedeniyle de fazla bir şey yemediğimi belirtmemde fayda var.

05.03.2016 -0,1 kg (adet)
06.03.2016 +0,1 kg (adet)
07.03.2016 +0,6 kg (adet)
08.03.2016  0 kg
09.03.2016 +0,3 kg
10.03.2016 +0,3 kg
11.03.2016 -0,8 kg
İKİNCİ HAFTANIN SONUNDA İLK HAFTANIN SONUNDAN 0,4 KG FAZLAM VARDI. YANİ BAŞLANGICA GÖRE 2,9 KG VERMİŞ DURUMDAYDIM.

12.03.2016 -0,1 kg
13.03.2016 -0,8 kg (rahatsızlık sebebi ile bugünkü çayımı içemedim)
14.03.2016 +0,5 kg
15.03.2016 +0,3 kg
16.03.2016 +0,7 kg
17.03.2016 -0,3 kg
18.03.2016  0 kg

ÜÇÜNCÜ HAFTANIN SONUNDA İKİNCİ HAFTANIN SONUNDAN 0,3 KG FAZLAM VARDI. BAŞLANGICA GÖRE 2,6 KG VERMİŞ DURUMDAYIM. Bunun sebebinin ilk hafta birden kilo verdiğim için duraklama kaynaklı olduğunu düşünüyorum.

19.03.2016 - 24.03.2016 tarihleri arasında ise ateşli bir enfeksiyon geçirdiğimden dolayı, çaya ara vermek durumunda kaldım. 25.03.2016 itibari ile de sabah ve akşam yemeklerinden yarımşar saat önce, yani günde 2 fincan içerek çayıma devam edeceğim.

--Sürecin sonunda, yani çayı tamamen bitirdiğimde 9 kilo verdim.--

Eğer, Small 38 Zayıflama Çayı hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz; Facebook Adresleri üzerinden ulaşabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, yazılarımdan haberdar olmak için GFC ile takip edebilirsiniz :)

17 yorum:

  1. Ben de böyle bi çay arayışındaydım, şimdi siteye geçiyorum bir bakayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp numaraları da olması lazım, ordan direk de ulaşabilirsin :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Güzel bir uygulama. Ancak sinameki tehlikeli bagirsak florasini bozabiliyor uzun süreli kullanimda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 haftalık bir kür aslında bu. Uzun bir kullanım süreci olmadığı için zarar vermez diye düşünüyorum. Şu an 3 haftadan fazla oldu, arada hastalandığım için mola vermek zorunda kaldım. Herhangi bir yan etki görmedim :)

      Sil
  3. Sinameki tek başına kullanıldığında zararlıdır.
    Yanında başka karışımlarla her hangi bir zararı olmadığı belirtilmiştir.

    YanıtlaSil
  4. Sinameki tek başına kullanıldığında zararlıdır.
    Yanında başka karışımlarla her hangi bir zararı olmadığı belirtilmiştir.

    YanıtlaSil
  5. Emziren bayanlar kullanabilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeğiniz 3 aylık olduktan sonra kullanabilirsiniz

      Sil
  6. Ramazan ayında da kullanmak istiyorum sahur da içsek olurmu

    YanıtlaSil
  7. Benim istahimi açtı bu çay sanki bilmiyorum hatamı yaptım acaba

    YanıtlaSil
  8. Bebegim bir yasinda emziriyorum icebilirmiyim bu cayi

    YanıtlaSil
  9. Bende yeni başlayacam umarım sonuç ıyi olur

    YanıtlaSil
  10. kullanan var mi? nasil acaba

    YanıtlaSil
  11. Ulaşmak isteyenler bana ulaşabilir bende doğum kilolarımdan kurtulmak için bir arayıştaydım tam olarak 18kilo verdim 3 buçuk ayda malesef bebegim 4.aydan sonra emmedi.şimdi çok daha mutlu ve kendime güvenim var bende niye bu ürünü bende benim gibi insanlara tanıtmıyorum diye düşündüm.whatsaptan 05531692286 bana ulaşabilirler kapsülü ve çayı için

    YanıtlaSil