Rival de Loop Pure Skin Serum kürü ve Gece Rutinim

08:36 Unknown 5 Comments


Bir süredir yazmayı planladığım gece rutini yazımı, şehir dışına çıktığım için yazmam gecikti ama nihayet sizlerle paylaşıyorum :) Bekleyen arkadaşlarımdan gecikme için de özür diliyorum..

Öncelikle bakalım son 1 ay düzenli olarak gece rutinimde hangi ürünleri kullandım ve bu ürünler nerede satılıyor:

1 haftalık Rival de Loop - Pure Skin Serum kürü (Rossmann)
Topicrem - Light Soothing Face Cream (Dermoeczanem.com gibi web siteleri)
Dirty Works - Perfecting Eye Cream (Gratis)
Kiehl's - Midnight Recovery Eye (Kiehl's mağazaları ya da web sitesi)
Mediwell - Lip Balm (Eczaneler)
Splat - Love Diş Macunu (Gratis)

Ayrıca değerlendirmeme geçmeden önce, cilt tipimi size söylememde fayda var. Normal bir cilde sahibim, kolay kolay yağlanmaz ve çok sık sivilce çıkmaz. Ama çıkan sivilce çoğunlukla iz bırakır. Kışın, ev ne kadar sıcak olursa olsun, nemlendirmezsem özellikle gece saatlerinde cildim kuruyor ve genelde dudaklarım çatlıyor. Bu ürünlerin hiçbiri benim cildimde olumsuz bir reaksiyona yol açmadı, ancak herkesin cildi ve cilt ihtiyaçları farklıdır, lütfen önerdiğim ürünleri kullanırken bu detayı göz önünde bulundurun. Yaşınıza uygun ürün kullanmaya da mutlaka dikkat edin.

Rival de Loop - Pure Skin Serum


Kullandığım süreçte en çok sorulan ürünlerden biri, Pure Skin Serum kürü idi. Ben de çok merak ederek başladım ve Rossmann'ın yılbaşı indiriminde 14.95 TL'ye aldım. Lütfen bu ürünü kullanmaya başlayacağınız akşam, yüzünüze sürmeden önce, boynunuzda deneyin ve 15 dakika kadar bekleyin. Pure Skin Serum'un içinde zararlı hiç bir madde görmedim, ancak alerjiniz olan bir bitki olabilir. Boynunuzda kısa bir süre bekletip bu riskin önüne geçebilirsiniz.

Pure Skin Serum'u Ocak ayının başında, 1 hafta süre ile kullandım. Zaten en uygunu da ayda 1 kür kullanmak.

Pure Skin Serum'un ambalajından 7 adet ampül çıkıyor ve her akşam birer adet ampulü kırarak yüzünüze yedirene kadar uygulamanız gerekiyor. Tabii öncelikle cildinizi tamamen temizlemiş olmanız gerekiyor. Ayrıca ampulü kırarken elinizin zarar görmemesi için bir parça peçete kullanarak kırmanızda fayda var. Bu arada ampul gramajları baya fazla, bunun sebebi, ürünü dekolte bölgenize kadar uygulayabiliyor olmanız. Belirtmemde fayda var; Pure Skin Serum vegan bir ürün, silikon ya da paraben de içermiyor.

Pure Skin Serum'un içeriğinde Aloe Vera bulunduğu için cildi tamir edebilmesi oldukça mümkün göründü gözüme. İlk gece alerji testini yaptıktan sonra tüm yüzüme ve boynuma uyguladım (tabii ki göz bölgesi hariç). Yuvarlak hareketlerle cildime yedirdim ve oldukça kolay emildi. Tamamen emildikten sonra ise birazdan bahsedeceğim Topicrem'in nemlendirici ürününü yüzüme sürdüm. Zaten bir bakım kremi sürmeniz, kullanım şeklini anlatan yazıda da belirtiliyor. Bundan sonraki günlerde cildim asla ilk günki kadar hızlı emmedi Pure Skin Serum'u. Sanırım baya neme ihtiyacı varmış. 7 gün boyunca arada ateşli hastalık geçirmeme rağmen kürü bozmamak için kendimi zorlayarak da olsa devam ettim. Diğer 6 günde, ilk gün kadar hızlı bir emilme olmadı. Yine de tamamen emildi, sadece süresi biraz daha uzundu.

Peki etkileri? Hali hazırda olan minik bir sivilce izim vardı, onu malesef geçirmedi, zaten böyle bir vaadi de yoktu. Pure Skin Serum'un en başarılı bulduğum tarafı: ateşim çıktığı zaman 3-4 tane sivilce çıkmaya çalıştı, ancak hemen söndüler. Ayrıca cildimin aydınlandığını ve pürüzsüzleştiğini gerçekten gördüm. Hatta kür bittikten sonra Pure Skin Serum ile ilgili attığım snapleri izleyenler de sanıyorum görmüşlerdir. Yani gayet memnun kaldım, fakat cildimin bu ürüne aşırı ihtiyacı yok, bu nedenle indirimlerde stoklayacağım bir ürün oldu Pure Skin Serum benim için. Özellikle de o aydınlık görüntü için ilk indirimde stoklayacağım :)

Topicrem - Light Soothing Face Cream


Bu kremi çok çok çok seviyorum! Neden mi? O kadar hafif bir formülü var ki... Her gece yatmadan önce minik bir parçası tüm yüzümü nemlendirmeye yetiyor. Pure Skin Serum kürünü uygularken de nemlendirici olarak Topicrem'i kullanmıştım. Bazen gündüz makyaj yapmadan önce sürüyorum. Zaten emilmesi çok sürmüyor. Bebeklerde bile kullanıma uygun bir içeriğe sahip. Ayrıca makyajı temizledikten sonra kızarma ya da yanma hissine engel olmayı vaadediyor. Böyle bir sorunum olmadığı için izlenime sahip değilim bu konuda, ancak neredeyse eminim bunu sağlayacağına. Bu sıkıntısı olup da bu ürünü denemiş olanınız varsa lütfen yorum bıraksın :) Benzer içerikte daha uygun fiyatlı bir ürün bulursam denemek istiyorum, ancak bulamazsam tabii ki tekrar alacağım bir ürün olacak, çünkü baya azaldı :)

Dirty Works - Perfecting Eye Cream


Mart 2015'te Gratis Kadınlar Günü indiriminde almıştım bu ürünü. Aldığım gibi açmadım ancak 1 senesi dolmadan bitirmek istiyorum. Nasıl olsa biter demiyorum, çünkü gerçekten yoklukta gideri var diyebileceğim bir ürün oldu. Göz çevresinin nem ihtiyacı farklı olduğu için bu bölge için ayrı bir krem kullanmakta fayda var. Ancak bu ürünün nemlendirmek dışında herhangi bir özelliği yok bana kalırsa. Aydınlatma ve koyu renk halkalanmaları gidermeyi vaadediyor ancak bende bunların hiçbiri gerçekleşmedi. Aslında hem sabah hem akşam yatarken kullanmak gerekiyor, belki ben bu düzeni sağlayamadığım için de bu faydasını görememiş olabilirim. Ama günde tek kullanımda bu vaadi gerçekleştiren bir ürün bulduğum için bitince tekrar almayacağım. Sadece nemlendirme isteyenler için tavsiye edebilirim.

Kiehl's - Midnight Recovery Eye


Ben bu kadar güzel bir göz kremi kullanmadım daha önce! Evet, belki çok iddialı bir giriş oldu, ama bu krem gerçekten ilk günden etkisini gösterdi ve vaadlerini gerçekleştirdi. Ürünü yalnızca akşamları yatmadan önce kullanıyorsunuz. Zaten 24 saat yetecek nemi de sağlıyor. Sadece dilerseniz makyaj yaparken kapatıcı sürmeden önce başka bir ürünle göz çevrenizi nemlendirebilirsiniz.

Ürünü kullanmaya başladığım gecenin ertesinde istediğim tüm sonuçları aldım. Hatta uykumu alamasam dahi hiç torbalanma olmadı ve siyah halka kalmadı. Fiyatı Dirty Works'e oranla tabii ki oldukça yüksek, ama aldığım sonuca gerçekten değdiğini düşünüyorum. Kullanırken de o kadar ufak miktarda kullanıyorsunuz ki, hemen biteceğini sanmıyorum. Bitse de yeniden alırım :)

Splat - Love Diş Macunu


Diş macunu konusunda gerçekten sıkıntılı bir insanım. Çok kolay midem bulandığı için her diş macununu kullanamıyorum. Bu nedenle yıllardır bir kaç çeşit diş macunu (çocuk için olanlar da dahil) denedim ama tadı midemi bulandırdı, kullanamadım. Değiştiremediğim için içeriği her ne kadar hoş olmasa da Signal Elmalı diş macununu kullanmaya devam ettim. Fiyatı aşırı uygundu, ama bulmak da gitgide zorlaşıyordu ve benim karşıma Splat çıktı! Mükemmel bir içeriği vardı, üstelik ilk denemede kalbimi kazandı. Frambuaz ve mentol içerdiği için tadı hem tatlı hem de mentol sayesinde içimi baymadı. Ben Splat Love'a gerçekten aşık oldum ve Splat'ın diğer çeşitlerini de denemek için sabırsızlanıyorum. Öyle çeşitleri var ki, sizin sevebileceğiniz bir tane mutlaka vardır. Bitince tekrar kesinlikle alacağım!

Mediwell - Lip Balm


Bu minikler benim gerçek kurtarıcılarım. Özellikle Tutti Frutti aromalı olanının dibini gördüm ve ona gerçekten aşığım. Çileklisinin kokusundan çok hoşlanmadım, ama yine de o kadar başarılı ki her gece yatarken mutlaka sürüyorum ve sabaha kadar kalıyor. Diğerlerini (muz ve kavun) henüz denemedim.

Ben bu ürünü günlük kullanım için uygun bulmuyorum, çünkü hem parmağınız ile sürmeniz gerekiyor hem de kıvamı nedeniyle üzerine ruj uygulamak mümkün olmuyor. Ama gece yoğun bakım için harika bir tercih. Daha bitmesine çok var ama bitince yenisi tabii ki alınacak, çünkü resmen onsuz uyuyamıyorum :)

Benim gece rutinim bu şekilde. Pure Skin Serum ve Dirty Works Göz Kremi haricindekileri düzenli kullanmaya devam edeceğim. Pure Skin Serum'u güzel bir indirim olursa ya da çok ihtiyaç hissedersem alacağım tabii :) Göz kremini de makyaj altına sürerek bitirip bir daha almayacağım.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, umarım yazım sizler için faydalı olmuştur. Sormak istediğiniz bir şey olursa lütfen yorum bırakın.

5 yorum:

  1. Çok güzel yazı olmuş anlatımına bayıldım emeklerine sağlık bebeğim

    YanıtlaSil
  2. dirty works güzel değil diye biliyordum cildinde sivilce çıkmaması da ne güzel ben de bloğuma yorumlarını beklerim =)
    kozmetikpsikolojisi.blgospot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çok bi etkisini göremedim Dirty Works'un ama Kiehl's mükemmel!

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil