14 Şubat Instagram Çekilişim Instagram Sayfamda :)

11:26 Unknown 28 Comments


Merhabalar
14 Şubat hediyeniz benden olsun mu :) Takipçilerimle sevdiğim ürünleri paylaşmak beni çok mutlu ediyor, bu nedenle yepyeni bir çekilişle karşınızdayım. Umarım siz de seversiniz bu güzel ürünleri 💕
Bakalım çekilişimizde neler var:
🍭Fixliner şablon seti
🍭Le Soleil Şampuan
🍭Manikür Pedikür Seti (Parmak separatörü, çıtçıt makas, 4lü törpü, tırnak temizleme fırçası)
🍭Seranem Vücut Bakım Şampuanı
🍭InstaDudak dudak dolgunlaştırıcı
🍭Solingen Takma Tırnak Seri ve Yapıştırıcı
🍭CQ Silk Lip Gloss (Sedefli açık pembe ve ıslak bir görünüm sağlıyor)
🍭Farmasi Lovely Lips Kalem Ruj L05
🍭LeCasaDeLosAromas Vanilyalı Ortam ve Kumaş Parfümü
🍭Seranem El Bakım Kremi

Gelelim Kurallarımıza
LÜTFEN DİKKATLİ OKUYUN, HATALI KATILIMLARI UYARMAYACAĞIM
Instagram hesabımı takibe alıp çekiliş postunun altına 'Katıldım' yazıp 3 tanıdığınız kişiyi etiketleyerek yorum bırakmanız katılmak için yeterlidir ve kaç yorum atarsanız atın 1 hak verilecektir.

Buradan sonraki her madde ek hak kazandırır;
Instagram postunu repost ya da ekran görüntüsü ile #morsemsiyelikiz14subat #cekilis #cekilisvar etiketlerini kullanarak paylaşmak +1 hak kazandırır. (Etiketleri doğru kullanmaya dikkat edin.)

Blog sayfamı (yani burayı) GFC ile takibe alarak bu yazının altına Instagram isminizi yorum olarak bırakmak +2 hak kazandırır.

Youtube kanalıma (morsemsiyelikiz) abone olup videolarımdan herhangi birinin altına Instagram adınızı yorum olarak bırakmak +2 hak kazandırır.

Çekiliş 14 Şubat saat 23:59'da sona erecektir. Sonrasındaki katılımlar kabul edilmeyecektir.
Gizli Instagram hesaplarının 14 Şubat - 16 Şubat arasında kontrol için hesaplarını açık tutmaları gerekmektedir.
Çekiliş sonunda bir kazanan olacak ancak 1 hafta içinde kazanan ulaşmaz ise yeniden çekiliş yapacağım.
Kargo bana aittir.
Sadece çekiliş için takibe alıp sonra takibi bırakanlar engellenecekler ve sonraki çekilişlerime katılamayacaklar.
Yurtdışı katılımlara malesef gönderim yapamayacağımdan dahil edemiyorum.
Katılan herkese şimdiden teşekkür ederim. İyi şanslar 💕

28 yorum:

  1. İnstagram adım @burcukemal çekilişinize katıldımm 😊

    YanıtlaSil
  2. İnstagram adım Esma010101 😊

    YanıtlaSil
  3. İnstagram adım: nazife_p

    YanıtlaSil
  4. instagramda adım : mivesevim

    YanıtlaSil
  5. İnstagram adım : story687

    YanıtlaSil
  6. Henüz katılmadım ama mutlaka katılacam :D instagram adım kozmetikpsikolojisi :)

    YanıtlaSil
  7. İnstagram boncugumkarpuzum :)

    YanıtlaSil
  8. İnstagram bi_takipci :) kolay gelsin ☺

    YanıtlaSil
  9. Ig @ezgicenar ����

    YanıtlaSil
  10. Çekilişe katıldım instagram ismim berc.deniz 😘

    YanıtlaSil
  11. İnstagram adım @floraldunyam_ ,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Instagram adim : eltanin06burcu
    Sevgiyle kalin...

    YanıtlaSil
  13. Instagram adim oykuu.nur :))

    YanıtlaSil
  14. Instagram ismim tubasanal77 Sevgilerr

    YanıtlaSil
  15. İnstagram adım cylnnn77

    YanıtlaSil
  16. İnstagram bnurbcakc 😊😊

    YanıtlaSil
  17. Gfc ile takip ediyorum ☺ instagram adım : semanur_yayla

    YanıtlaSil
  18. Merhaba İnstegram hesabın ; TUFAN.OZKOKK

    YanıtlaSil
  19. Merhaba İnstegram hesabın ; TUFAN.OZKOKK

    YanıtlaSil
  20. Tüm şartlar ok. Bolll sans bana. İnstagramım : Sephrenia_ (nurdem melody)

    YanıtlaSil
  21. Merhaba gfc Ayşe Günay olarak takipteyim Instagram hesabım eayse_gunay olarak çekilişe katıldım 💕

    YanıtlaSil