@morsemsiyelikiz Instagram Çekilişi

11:45 Unknown 50 Comments

Herkese Merhaba,

Instagram hesabım olan @morsemsiyelikiz'da bir çekiliş başlattım, kuralları buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.


Gelelim Hediyelere:

🍭Benri Seyahat Boyu Set (Oje Kurutucu Spray, Kare Pamuk, Oje Çıkarıcı)
🍭Beauty Çift Taraflı Tırnak Eti Kesici ve İtici
🍭6 adet Gabrini Nude Oje (01-02-03-04-05-06 numara) 
🍭Dudak Şeklinde Tırnak Fırçası 
🍭Öpücük Desenli Kağıt Törpü
🍭Şeker Paketi Şeklinde Mini Kağıt Törpü
🍭Kedili Water Decal Tırnak Stickerı
🍭2 adet Ombre Süngeri

Şimdiden katıldığınız için teşekkür ederim, herkese iyi şanslar :)

50 yorum:

  1. Google+ dan da blogdan da izlemeye aldım canım.. :) :) IG: ezgicenar <3 <3

    YanıtlaSil
  2. Tekrar hayirli olsun cekilisin canim, bol bol takipcilerin olsun 😄😘
    IG: @reyhanin_gunlugu

    YanıtlaSil
  3. Katılmadan duramadım o renklere bayıldım! İnstagram: bi_takipci. Blogunuzu takipteyim

    YanıtlaSil
  4. Kuzum hayirli olsun, IG den katildim bornova74_blog sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bebişim ekledim +2 ni :)

      Sil
  5. İnstgram; Gizem yılmaz. Blogunuzu da aynı isimle takipteyim.

    YanıtlaSil
  6. İnstagramda renginlzh adıyla katıldım cekilise,bloğu hazal çevik ismiyle takip ediyorum

    YanıtlaSil
  7. Selamlar,
    Gfc sibel yıldırım
    Instagram @fullbeautys

    YanıtlaSil
  8. Merabalar gfc felek72
    Instagram gezegen26

    YanıtlaSil
  9. Slm gfc tuba şanal
    Instagram tubasanal77
    Tuba şanal tubasanal77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Merhabaa blog takibininizdeyim instagram @burcukemal ツ

    YanıtlaSil
  11. Merhaba blogunuzu takipteyim instagram adım book.beauty.life :)

    YanıtlaSil
  12. Selam, hayırlı olsun..
    İnstagram ismim @arzubalcin

    YanıtlaSil
  13. İstagram zeynepozdemir1610 olarak takipteyim katıldım paylaştım

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, instagram adım: kahveseverkedi

    YanıtlaSil
  15. Mrb instgram ismim burcualikrl

    YanıtlaSil
  16. Gfc k.k instgram tasarım_trendy
    Mail ksmt_22@hotmail.com
    Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  17. Google+ ve instagramdan da Ayşenur Alkanli olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  18. Gfc:gozem karabacak instagram:gozem.krbck
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  19. Selamlar,
    Gfc saliha temiz
    Instagram @saliha2344

    YanıtlaSil
  20. Merhaba gfc kübra Demirer
    İnstagramdan kübra.nevzat
    Herkese bol şans hayırlısı olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  21. Katıldım ınstagram hesabım: gozem.krbck

    YanıtlaSil
  22. Katıldım ınstagram hesabım: gozem.krbck

    YanıtlaSil
  23. Bende kazanmak isterimm.Hediyeler süper :)
    GFC:Şebnem Öz
    İnstagram:sebnemozucerler (Repost edip,paylaşım postunuza 3 arkadaş etiketledim)

    YanıtlaSil
  24. Buraları pek bilmiyorum ama dediklerinizi yaptım instagram adım @cilekkokulublogum

    YanıtlaSil
  25. Selam pelin dmrl takipteyim instagram adım 77pelin takipteyim
    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Kullanıcı adımı kubra.nevzat diye yorum bırakmışım 21 kasım. İnstagram adresim misssmile0359 diye değişti bilginiz olsun efendim. 💞😊

    YanıtlaSil
  27. Kullanıcı adımı kubra.nevzat diye yorum bırakmışım 21 kasım. İnstagram adresim misssmile0359 diye değişti bilginiz olsun efendim. 💞😊

    YanıtlaSil
  28. G+dan dilek kara adiyla takipteyim instagramdan da profilinizi takip ediyorum ve repost ettim 😍😍😘😘😘💋💋💋💋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gfcdende takipteyim dilek kara adiyla 🙈🙈🙈

      Sil
    2. Gfcdende takipteyim dilek kara adiyla 🙈🙈🙈

      Sil
  29. Cansel Fırat olarak takipteyim instagram cans024

    YanıtlaSil
  30. Cansel Fırat olarak takipteyim instagram cans024

    YanıtlaSil
  31. İnstagram adım @selocan96 :)

    YanıtlaSil